subatmasali şuan emme mesafesi kadarını görüyo ve siyah beyaz olarak görüyo. 4.aydan sonra kırmızıyı görmeye başlayacak. Sonra diğer renkleri. Işık gözünü alır tabiki de. Duyabiliyo herşeyi ama yenidoğan zaten gürültüyü sever. Anne karnında boğuk bi şekilde duyuyordu sesleri senin sindirim seslerin, kalp sesin organlarının sesleri vs. O yüzden gürültü rahatsız etmez aksine rahatlatır. Beyaz gürültü severler süpürge sesi, fön makinesi sesi gibi.
Bence bu kadar kısıtlamayın evdeki yaşantınızı. Bebeğinizin bu seslere alışması lazım ışığa alışması lazım