Yagmuricenkiiz Eylullmomss ben de aldım ama bence çok iyi. Ben astronot tarzı giydirip sling yapıyorum dışarda. Kendi üzerime de panço giyiyorum çok güvenmezsem, pançoyu da üzerinden sarınca soba gibi oluyor zaten
PembeKoala Yagmuricenkiiz zaten bizim sıcaklığımızla dahada sıcak oluyorlar ve onlarda rahat ediyor benimki hemen uyudu :)
Eylullmomss Yagmuricenkiiz aynen benim sicakligimda daha da sıcak oluyo uyuyo hemen :) ama huysuz bi saatine denk geldiyse o sanki panik atak gelmiş gibi çığlık çığlıga bagirdigida oluyor o zaman hemen slingden çıkarıyorum
Mercansmom Nesli3306 rica ederim zaten sırtta taşımak için bebislerin en az 6 aylık olması gerekiyormuş. Uzmanlar daha öncesini önermiyor
Nesli3306 Mercansmom canım bu babyroo nün kendi sitesi yok galiba hepsi burada tanyol falan gibi bir yerden mi almıştın
Nesli3306 PembeKoala Deneyerek bulucaz artık biraz da bebekten bebeğe değişiyor galiba teşekkür ederim cevaplarınız için@Yagmuricenkiiz#2648547
Ayse_alya Nesli3306 kanguruyu ne zaman kullanmaya başladınız acaba bebeğim sürekli kucak istiyor yemek yaparken bile zorlanıyorum
Elif2602 Nesli3306 ben doğduğundan beri solomombaby kullanıyorum 45 günlük oldu çok memnunum dışarda 3-4 saat uyuyo kanguruda
Nesli3306 Ravzaninannesii Elif2602 kızlar evde de kullanabiliyor musun biz 3 haftalık olduk solomom ile mai tai adaşımdayım evde de iş yaparken kullanmak istiyorum.ev içinde kullanım için mai tai daha sarıp sarmalıyo gibi ama kangurunun kullanımı pratik
Ravzaninannesii Nesli3306 kesinlikle kanguru derim ben kanguru kullanıyorum solomombabyden aldım yenidoğan aparatıyla beraber çok memnunum kanguru ergonomik rahatlıkla kullanabilirsiniz
Elif2602 Nesli3306 benim 4 yaşına gircek bi oğlum daha var kanguru daha pratik ev işi yapmadım fazla ama süpürge tutmuşluğum var disarda çok daha rahat ettim
Ravzaninannesii Nesli3306 ben sling kullanmadım ama evin içinde kanguruyu kullanıp kızımla beraber ev işi görüyorum o da uyuyor sonra kanguruda ben rahat ediyorum 😇
Handecelik Nesli3306 ikisi de İlk 4 ay sling kullandım sonra kanguru Sling neko wrap sling tavsiye ederim. Kangurum loveandcarry air. Çok aşırı memnunum 6-7 aydır kullanmadığım gün yok
Uummrraann Nesli3306 ben mamadusun çift yönlüsünü aldım bacak arasıda ayarlanabiliyor hemde çift yönlü hemde yenidoğana uygun 😊
hatunana Mercansmom bu yazdığınızı okuyup araştırdım. Benim göğüslerim büyük biraz omuzlarım çok ağrır hep. O yüzden korkuyorum daha çok ağrıtır mı diye, ağrıtır mı sizce?
Mercansmom hatunana benim kullandığım çok rahat ağrı yapmıyor omuzda veya belde. Tavsiye ederim almanızı bebeğim 10 aylık şuan dışarı çıkamıyoruz ama huzursuzlaninca evin içinde takip iş yaptığım bile oluyor hala