Merhaba arkadaşlar, bebeklerinize uygu eğitimi verdiniz mi nasıl verdiniz ? İlk kızım uykuyu çok severdi hala öyle ikinci Bebeğimin varlığına binlerce kez şükürler olsun ama çok huysuz gündüz uykusu hiç yok kolik dönemi de baya uzadı yanında pış pış açmadan uyuyamıyor belki uyku eğitimiyle düzelir diye düşündüm var mı fikir verebilecek olan ?