hunggr ya basıt anlamak aslında 1.cisi bez şişer tıs yaptığında 2.cisi koku yapar illa gösterge olmak zorunda deil şahsen bu kadar abartmaya gerek yok ben de kullaniyrm daha kızım dış yaptığında koku dan anlıyorum tıs yaptığını gece boyu altında hiç sorun dahi yassamadim 27 aylık kziim 16 aylıktan beri kullaniyrm molfix i