1105 Bebeğim yeni 3 gündür doğdu ama çok sancısı var gazdan masaj yapıyorum sırtını ovalıyorum olmuyor hep ağlıyor
QueenMom__ 1105 ilk 15 gün gaz olmaz canım, aç olduğundan ağlıyordur. Bende ilk bebegimde öyle sanmıştım ac olduğunu anlayınca çok üzülmüştüm. Sürekli emzirin emdikçe süt artacak oda doyacak. Sonradan sarılığı yükseliyor yoksa
Premseskolar 1105 gaz damlaları vsr probyotijli olanlar dha faydalı oluyı bi doktoruna danısta bizde 11 tane farklı ilac denedikde ancak fayda edeni buldk gazan mübarek olsn bacm