13062023elisa Eşim hastaydi onu iyi ettim derken ondan bana geçmiş suan Kızm 5 aylik anne sutu almıyor neler yapmam lazim onunda da hasta olmaması için İlk doz rota aşımızda var korur dimi oda
Asym33 13062023elisa Geçmiş olsun rotayla grip çok farklı şeyler canım ama maske takabilirsin evi sık sık havalandir
dlkuznnn 13062023elisa solunum yolu ile gecer maske takın, evi havalandırın. Anne sütünden gecmiyor ama zaten mama kullanıyormuş. Sizde sıcak birşeyler için, sıvı tüketin, meyve tüketin umarım kısa zamanda toparlarsınız gecmiş olsun.
Damla_eflin 13062023elisa Rota İle Grip Çok Farklı Birşey Evde Maske İle Gezebilirsiniz Evi Havalandırın Sürekli Ihlamur Çayı,Kekik Çayı Birebir İyidir Gribe Ha Bide Zencefil Tozu İçine Bal Bikac Damla Limon Suyu Birde Sıcak Su Döküp İçebilirsiniz Gribe Çok İyi Geliyor Emzirmesem Dahi Her Grip Olduğumuzda Eşim Ben İçeriz Mutlaka Bunları Benim Eşim İlaç Kesinlikle Kullanmaz Daha Doğrusu Eşimin Tarafı Hiç Doktora Gitmezler Hep Kendileri İlaç Hazırlayıp İçerler 😊 Tavsiye Ederim
Elifturcan Ben hastayken maske taktı. Ve hiçopmedim kendi gelir sarılmaya çalışır opmemi ister di ben bir süre uzaktan sevdim elim bile ağzına koymadım dis kaşı yıci için elimi kullanır da kendisi