Geçen günlerde benimde 9 aylık bebeğim yataktan düştü. çok fazla ağlamadı ama içim rahat etmediği için yinede doktora götürdüm. Tomografi röntgen vs çekildi çok şükür bir şey çıkmadı. Düşme durumlarında ilk 24 saat önemliymiş doktor uykusu varsa uyut saatte bir dürterek reflekslerini kontrol et dedi. El kol koordinasyonu, yüzde asimetrik görüntü ve fışkırtarak kusma gibi durumlar tehlikeli olabiliyomuş