Kızlar çoğu zaman bu postların altında yanlış veya eksik bilgiler görüyorum. Ve çoğu kişi “bence” ile başlayan cümleler sarfediyor. Ve birbirinize sorduğunuz konularda basit şeyler değil, nilah gusül gibi temel konularımızdan. Ben o tarz postlara yorum yapmadım. Ama şunu söyleyebilirimki kursta fıkıh kitapları ezberliyorduk haddi hesabı olmayan birsürü buna dayanarak söylüyorum ki “bence” diye başlayan bir fetva olmaz, ayrıca kendi bilgilerimle kıyaslayınca yanlış şeyler var bunlar bu bilgileri veren kişilere ahirette sıkıntı verebilir. Eğer aklınıza bir şey takılıyorsa açın diyanet fetva hattına sorun internette de her yere güvenmeyin kimin ne bilgiyle onu söylediği belli değil. Resmi olarak din kurumumuz diyanet oraya güvenebilirsiniz şuan en çok. Yoksa Allah korusun burda birini dinleyip yanlış gusül alsanız namazınız da olmaz başka birçok şeyiniz de. Hem kendinize hem sorduğunuz kişiye zarar..