Benim bebeğimde aynı bugün 7.gün :(
Ve döngü bu hale geldi 7-10 gün arasında yapıyor.
Bizim doktorda anne sütü alan bebeklerde 14 güne kadar normal dedi de her seferinde mi bu kadar geç gelir 🤦🏼♀️
Çocığumun normali bu oldu Allahtan ağrı sızı yok.
Zeytinyağk demenediyseniz deneyin doktor vermişti. İşe yarıyor ben sadece suan beklicem uyaran olmadan desteksiz yapabilicek mi diye