mihra1810 Kızlar normal doğum sonrası bikini bölgesi temizliğini hangi yöntemle yaptınız? Ben ağda ile yapıyordum doğum öncesi. Şimdi ne kadar süre sonrası ağda yaptırabilirim ?
eez mihra1810 ben 2ay sonra yaptirmistim korkudan zaten çok çıkmamıştı epilasyonlu olduğu için ama vardi genede
Lightmoon mihra1810 Ben eldivenle temizliyordum ayda bir kez.Dogumdan 45 gün sonra yaptım. Zaten normal doğum sonrası onun acısı hiç pıt pıt bitiyor hemen. Tabi dikkat etmek lazım dikiş olan bölgeye zaten o bölgede tüylenme yoktu bile ☺️
mihra1810 eez benim de lazerli pek fazla tüyüm yok ama 21 kasımda doğum doktoruna randevum var dikişlerime rahme falan bakacak. Az da olsa çıkar o zamana kadar. Utanırım öyle gitmeye 😅