Siyahincimm 26 aylık oğlum hala geceleri kalkıp kalkıp odasindan yanıma geliyor bazen su icip geri uyuyor bazen sallatiyor ama ben artık çok yoruldum neden hala kesintisiz uyumuyor hamileyim bide napicam bilmiyorum sizde durum nasil
UcuBulunamayanBant Siyahincimm benim oglumda ayni 25aylik 2.ayinda odasini ayirmistim bu zamana kadar hic boyle bi adeti yoktu kesintisiz uyur kalkip gelmezdi su 2aydir boyle yapiyor internette baktimda artik korkulu ruyalar gorup yataktan dusme irkilme hissi olur ya insanda o sekilde his olurmus korkarlarmis o yuzden uyanma durumlari olurmus sanirim benimkide geliyor geri goturup yatagina yatirip uyutuyorum
Sanal Siyahincimm aynı durumdayız ben odasını da ayırmadım hiç beraber yatıyoruz bi kere denedim ayırmayı başaramadım 25 aylık oldu hala saat başı uyanıyor ikinciye hamileyim ne zaman bi nebze olsun düzelecek merak ediyorum