Aynı şeyleri yaşadım eşim evdeyken korkmuyordum ama yalnızken aklım çıkıyordu bende ağlıyordum inan ki çok zor bi durum yapacak bişey yok belli bi süre sonra geçiyor hayat herşeyi öğretiyor burnunu çekmeye korkardım yapıyordum eşim işteyken böyle olunca direk ayağa fırlıyordum alnını çekiyordum yüzüne üflüyordum hafifçe öyle kendine geliyordu kıyamam ya bu korku hiç bitmiyor inan şuan 13 ayı geçti yemek yiyor eşim olursa çok rahatım tekken korkuyorum elimde değil