Sifremiunuttumm 2,580 kg doğdu 39+1 de. Usg de 3,500 diyordu doktor 1 kg nasıl yanlış hesapladı anlayamıyorum hala. Neyse şuan 1 yaşında 8,500 g. Benim minnoşların bünyesi böyle ama kilo almaya müsait değiller herhalde. Yediriyorum besliyorum bana mısın demiyor 2 si de. Sağlıklı olsunlar da napalım zayıf insan olsunlar. Kızım da 3 yaşında 11 kg mesela.