Rbysf Ben kullandım valla.. Şükür Allah a hic bir zararını da görmedim 3-4 cay kaşığı veriyordum. Yetiyordu. Ama sonra bağışıklık kazanıyor 😊 5-6 cay kaşığı verdigimde oldu... 40i çıktıktan sonra kullanabilirsin... Aktardan rezene tohumu alıyorsunuz.. Bir bardak kaynamış suya bir tatlı kaşığı rezene atıp ağzını kapatıp demlendiriyorsunuz. En az 15-20 dk. İliyincada veriyorsunuz.. Ben gece uykusun a geçmeden yarim saat önce hazırlıyordum. Yatircam zaman verip öyle yatiriyordum.. Biraz olsun rahatliyordu.. 2 saat uyursa dünyalar bizim zaten 😊 gazına da çok etkiliydi... Hatta kaka problemimizede iyi geliyordu..