4 gün önce doğum yaptım nasıl giydirecem karar veremedim akşamları serin burası şuan 19 derece gösteriyor altında uzun kol çıt çıtlı var üstündede bir alt üst takım onun üstüne ince bir örtüyle kundak yaptı kaynanam ve onun üstünde de çok kalın dağıl normal bi örtü vardı öyle yatırıyordum normalde pek ağlamayan bi bebek bugün iki defa çökığlıkla uyandı uykuya dalması zor oldu normalde hemencecik dalar kaynanamda üsüyordur dedi üstüne yine ne çok kalın ne de sıcsk bir örtü açtık sizler nasıl yapıyorsunuz anlamıyorum brn acaba çok sıcakmı üşüyormu arasında kalıyorum