Blge1 her doktor her gelişmeden haberdar değil. Bazısı ek gıdaya geçerken tadimlarda domatesi 12. Aya bırakın der mesela bazısı derki 12. Aya bırakılacak tek şey baldır der. Yani doğru bilgi karmaşası var ülkemizde. Sağlık ocağında 9. Aya kadar yumurta beyazı verme 9. Ay aşısına gelmeden ver tepki verirse aşı yapmayalim derler bu saçma sapan bir bilgi mesela böyle birşey YOK. Güncel bilgi araştırmaktan acizler yumurta 6 ay itibariyle sarı ve beyaziyla tadilmalidir. Ayrıca anne sütünün yerine geçecek birşey arama direk geceyi kes bence çünkü bu seferde çocuğu başka birşeye alıştırmis olacaksın sadece inek sütü için değil mesela gece kefire alıştırmakta saçma sapan birşey 🤭😂 20 aylık neredeyse 2 yaşında ben gece gündüz beslenmesini 14 aylıkken kestik mama alıyordu. Uyku kalitesini etkiliyorsa gece sütünü kesmelisin yeni birseye araştırma doktor dedi diye de yapma doktorda olsa bilgiye açlar. Şimdi başlıktaki soruya dönelim 22 aylık kızım 1 aydır falan 3 kere 60 CC süt içti. Onda da çocuğum içecek olmadan kahvaltı yapmak istemiyor oan süt vardı onun için