senapulim 061 valla benimde 9 buçuk ay oldu zaten vardı şimdi iyice kaldı sarkık öylece duruyor açıkçası çok kötü görünüyor ama yok etmeye de iradem yok
kuzeytobaby 061 spor yaptım ikinci ayda başladım hem aldığım kiloların hepsi gitti hem de göbeğim düzeldi biraz
Ozgenizz 061 bebişin biraz büyüdüğünde diyet yapıp verirsin kiloları sporla birlikte karnında gider ama sarkık göbeğin varsa hiçbir şekilde gitmez onun için karın gerdirme ameliyatı tek çaresi
Bebislerhakkinda 061 off bide çocuk kucakta olunca o göbek nasıl gitsin alt tarafa baskı oluşuyor emzirirken felan .göbeğin sunmemesi lazim spor yapmak şekeri unu kesmek lazim