Artık sinirlerim bozuluyor annelerim.. oğlum 12 gün sonra yaşına girecek 5,5 aylıkken ek gıdaya başladı dr tavsiyesiyle sadece mama ile beslendiği için kilo alımı çok fazlaydı.. ilk başlarda güzel gidiyordu herşey son iki üç aydır aşırı derecede yememe başladı hele son bir aydır çok fena dişe yordum şuan üstten 6 dişi çıkıyor 2 si çıktı diğerlerininde ucu göründü.. ama bi çocuk hiç bişey yemez mi sadece mama ve muz bide kefir su bile içmiyor ağzında bekletip tükürüyor.. pilav yerdi az az tatlarına bakardı oda yok artık akşam biz yemek yerken pilav verdim sanki zehir verdim gibi diline değmesiyle tükürdü bi tanesi pirincin diline yapıştı diye ağladı durdu.. uykular zaten bozuk gündüz 6 da da uyansa tek uyku yapıyor ikinci uykuyu istemiyor akşam 8 gibi artık uyku başına vuruyor ama direniyor illa 9 da uyuyacak çünkü ona alışık iki uyku yaptığı zamanlardan.. öğlen 12 de uyur bir buçuk en geç ikide uyanır 7 saat uyanık kalabilir mi bi bebek.. çatlasa da uykusundan uyumuyor velhasıl kelam ben artık şaştım mama tok tutmuyor bence artık yeterli gelmiyor çünkü hareketli bi bebek bu yüzden gece uyanmaları arttı şuan uyanık uykusundan mama diye uyanıyor çok doldum 🥲🥲