Hamidergun teşekkür ederim cevabınız için , inanın bende vermeyi düşünmedim hiç ama o kadar ısrarlılar ki acaba çok mu abartıyorum dedim o yüzden sordum .. uyanması benim için hiç sıkıntı değil her an kalkarım onun için , söyledikleri şey sadece çocuk sağlıklı uyku uyusunmuş 🥴