123fff kızlar bebeğim 2400 doğdu şu an 2,5 aylık be 5 kilo. Doktor, normalde doğum kilosunuj 2 katına ulaşmasını 5. Ayda bekleriz dedi. Hızlı mı gitmişiz ya böyle devam etmez dimi artış duruyo yazılıyodu buralarda 😅
Sontvbukucu 123fff su an kilosu normal fazla değil zaten 6. Aydan sonra ayda 300 gramlara falan düşüyor.
Katun 123fff yok normal küçük doğan daha çabuk toparlıyor. Benim oğlumda 2600dü 2 ayda 5800 olmuştu 3 4 aydan sonra da yavaşlamıştı kilo alımı
061 Katun benim bebeğim 3200 doğdu 2900 e kadar düştü şuan 4300 cpk ağlıyor gaz kolik Bi bebek 5 gün sonra 2 aylık olcak normal mi sizce ben mi kilo aldiramamisim
123fff İçimi rahatlattınız çok teşekkür ederim 🙏🙏 doktora sormak o an aklıma gelmedi iyi mi kötü mü diye sonra özlem özün bebeğini görünce bende mi çok yediriyorum yanlış yoldamıyım diye tribe girdim 😅
EmineYilmaz 123fff anlıyorum sizi ama durumun normal olduğunu öğrenince içim rahatladı yazmışsınız sanki çok kilo almışta ondan şikayet eder gibi bir haliniz var . Yapmayın böyle cidden İç rahatlatacak bir durum yok hiç normal yani Açılan bu tür postlar diğer anneleri üzer 123fff İçimi rahatlattınız
Katun 061 normal bence ayda 700 gr almış sanırım. Doktor daha iyi bilir tabi ama kolik olmasıda etkiler haliyle
beyzacmvrc 123fff hiç alakası yok bebeğim doğum kilosunun iki katına 3 3,5 aylıkken çıkmıştı Fazla falan değil
elif949494 123fff ozaman ben de aldirmisim 2 aylık 6130 kilo bazı annelerin sütü çok yağlı olur demisti burda bı komşum bilmiyorum ne kadar doğru
Bir-prens-annesiii 123fff normal bence ideal kiloda oğlum 2 aylıkken biraz daha fazlaydı hatta ve doktorlar kilosu normal kilolu bir bebek değil diyorlardı
merve32_ 123fff normal canim icini ferah tut benim oğlum iki aylik 6400 kilosu anne sutu veriyorum sadece
ysmnmavi 123fff benim kızım da 2600 doğmuştu 1.ayda 2 kilo 2.ayda 1 buçuk kilo almıştı 2 buçuk aylıkken 6 buçuk kilo filandı aile hekimi sadece mama veriyorsan kes demişti ama biz sadece anne sütüyle ilerliyorduk gittikçe azaldı tabi kilo alımı zayıf doğan bebekler ilk aylarda arayı daha hızlı kapatıyo etrafımdan gördüğüm ve kendimden bildiğim kadarıyla
Dilanclk21 @123fff canım benim oğlumda 35 haftalık 2.400 doğdu. 2 ay 10 günlükken 5.200 dü gayet normal yani. Zaten 3 ve 4 aydan sonra yavaşlıyor kilo alımı
Zumra2505 123fff aldırmışım derken ? Kasıtlı mama felan vermediyseniz nasıl siz aldırmış oluyorsunuz bu bebeğin bünyesiyle alakalı . Burda bebeği zayıf olan kilo alamayan ama elinden gelen herşeyi yapan bir sürü anne var bence biraz daha hassas olmalıyız .
aura_meselesi_bu_sekerim Zumra2505 neden övmediniz suan ? Cok ayip 😊masallah çekmeniz lazımdı Bi dee wwaaaaooowwww demeniz lazımdı
123fff Zumra2505 kasıtlı değil ama 2 saatte ya da 3 saatte bir uyuyo olsa bile yedirdim şekeri düşme olayı oluyor diye o yğzden orda mı hata ettim diye düşündüm haklısın bu açıdan düşünmemiştim 🙏
EmineYilmaz 123fff bu doktorlar bi garip sjjdjd doğum kilosu ve şuanki kilosu çok normal Olması gereken kadar almış daha fazla da olsaydı mesela 5,500 gibi sorun olmazdı. çünkü 3. Aydan sonra yavaşlayacak
123fff aura_meselesi_bu_sekerim abi siz neyin kafasını yaşıyosunuz gece gece tanımadığınız insanlar üzerinden kaos yaratacak kadar yanlız ve mutsuz musunuz ya sizi 3 hayır ile uğurluyorum 😁
aura_meselesi_bu_sekerim 123fff neden ? Gercekten bir endişe taşıyor olsaydın ki buna ZERRE KADAR inanmadım (😂😂😂😂) bu emojiyle post açmazdın… Buna yemin edebilirim ama ispatlayamam 🤷♀️😊