Bende philips HomeRun 7000 serisi var çok çok memnunum.süpürmesi çok iyi silmesi de çok iyi ıslak bırakmıyor,ama henüz halı sermedim ama püsküllü halım yok o yüzden sorun olacağını sanmıyorum,sadece haftada bir dikey süpürge ile temizliyorum kapı arkasına falan giremediği için detaylı yapıyorum