Neslihanyusufela Bebeğim yedi aylık ve sürekli üzerini açıyor uyku tulumu alıcam ama elyaf hasta eder bizim odamız da çok sıcak değil doğalgaz yanmasına rağmen önerilerinize ihtiyacım var 🙏😇
Mrvbade Neslihanyusufela şuan üzerinde lcw 2.5 tog olan bir uyku tulumu var içinde uzun kollu zibin ve pijamasi göğsü ve sırtı sıcak kontrol ettiğim de rahat uyuyor bizim odamız da serin şimdi bile
Neslihanyusufela Kader_plt10 teşekkür ederim siz kullandınız mı elyaf tulum bilginiz vardır diye tahmin ediyorum terketme durumu nasıl oldu
Neslihanyusufela Çok teşekkür ederim en büyük korkum terletip hasta eder düşüncesiydi şimdi rahatlıkla alabilirim
Namkol Neslihanyusufela 2,5 tog içinde sadece kısa kollu zıbın var terliyor çünkü. Biraz daha havalar soğuyunca içinde alt üst takım giydiriyorum.