8,5 aylık bebeğim var fakat ek gıda yemek istemiyor ne versem kaşıkla ağlıyor başına böyle durum gelen var mı nasıl çözümlediniz 8,5 aylık olduk hala isteyerek bişey yemiyoruz hatta yemiyoruz malesef zorlada vermeyi bıraktım boğazına kaçıyor yaşayıp çözüme kavuşturan var mı acaba