asilim82_ Deletedmom_113 Benim kızımda da görünmüştü ama çok şükür sağlıklı doğdu şuan 4 yaşında bir sıkıntısı yok çok şükür 🙏🏻
Skylifee006 Deletedmom_113 hem beyninde hem kalbinde hem bağırsakta parlaklık vardı öyle şeyler dediler ki resmen beni üzüntüden öldürdüler ama çok şükür ki gayet sağlıklı doğdu ❤️
Ogzshn Deletedmom_113 detaylı ultrasonda benim oğlumda da çıktı kalpte parkaklık o kadar stres oldum hamileliğim zehir oldu düşünmekten ağlamaktan ama hepsi boşunaymış 2 yaşına girecek gayet sağlıklı çok şükür
keremarasmomm Deletedmom_113 benimde bebeğime dendi ekstra böbrekte genişleme de vardı çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu
Deniiz Kalpte delik ve fazladan bir damar, bağırsak parlaklığı ile sağlıklı doğan kızım bugün 6 aylık. Bağırsakta bir problem yok. Delik kapandı. Kalpte ki fazla damar doğum anomalisi çok şükür bir zararı yok.