Ya nedir bu desteksiz uyku söylemesi ne kolay nasıl olacak nasıll?? Çıldırmak üzereyim ya 6 aylık olacak oğlum doğdudundan beri bir gecem rahat geçmedi. Saat başı alarmlı gibi ağlıyor sadece memede sakinleşiyor, 2 fırt çekip sonra orada uyumak istiyor. Uyuturken memede değil ama sallayarak uyutuyorum. Nasıl oluyor da desteksiz uyuyor bu bebekler? Yok beşiğe koy kendi uyusunmuş gece beslenmesini kesmiş yahu nasıl olacak nasıl onu söyleyin. Çığlık çığlığa ağlıyor nasıl yapıcam bunu