Öncelikle merhaba anneler🌸
Oğlum 4,5 aylık. Yaklaşık 5 gündür nezle burnu akıyor ve öksürüyor ancak 4.aya girdiğimizden beri de ciddi uyku gerilememiz var. Uykuya karşı koyma, direnme kısa kısa uykular huzursuzluklar gibi. Hastalığıyla birlikte x5 oldu bu durum. Gece uykusuna geçişten itibaren 1 saatte bir uyanıyoe ve sakinleştirmek hayli zaman alıyor Size sorum şu ki acaba 4. Ay uyku gerilemesi olup bu durum kalıcı mı olur yoksa hastalığa bağlı geçici mi uyku uyumadığımız için hayatımızı devam ettirmekte ciddi zorlanıyorum🥹