Zumra2505 Bebeğim 16 aylık birkaç gündür bişey yemiyordu üst komşu baklalı dolma getirmişti deniyim dedim yedi baya daha sonra baklanın zararlı olduğunu okudum korkuyorum şuan bu konuda tecrübesi olan var mı ?
Jajajaja Zumra2505 Zumra2505 ben yedirmedim yedirmem de çünkü bakla zehirlenmesi diye biseyler okudum 2 yaşından önce yedirilmemesi gerek diye biliyorum internette de öyle yazıyor takip edin bence cocugunuzu sarilik karin agrisi ishal ateş gibi belirtiler olursa hastaneye goturursunuz
melike39 2 yaşından önce verilmemesi gerektiğini biliyorum ama bir şey olmaz inşallah. Yani dolma olduğu için içindeki bakla oranı azdır sanırım.
livanurvealpinannesi61 Zumra2505 ben emzirirken çok yedim bakla hiçbir sorun olmadı alerji sorunu olanlar için zararlı. Yediğinde herhangi bir sorun yaşadınız mı