Merhaba 2 hafta önce doğum yaptım, sütüm az gibi geliyor bana 😕 Oğlumu emzirdikten sonra sağım yapıyorum max 30 cc çıkıyor gün geçtikçe çoğalır mı yoksa böyle devam mı eder bilmiyorum. Bebeğim her istediğinde emzirmeye çalışıyorum bu arada, süt için de bestlak damla kullanıyorum