Berilsmom13 normalde 4 doz mu oluyor bu aşı yoksa değişiyor mu? Yani ben şunu anlamadım bizim doktorumuz erken planlamakta sakınca görmedi 3. Ve 5. Ayda bexsero oldu. Ve 1-2 yaş olarak yazmış bir sonraki için. Ayrıca da nimenrix için de tarih atmış 7. Ay ve 13. Ay. Baktığımızda 5 doz oluyor. Bir kaç gün sonra 7 aylık olacak bebeğim şimdi biz aşı olacak mıyız olmayacak mıyız anlamadım ki. gmzshn