Haribo42 Kizlar cocugum ne zaman heyecanlansa mutlu olsa agzini acar sevinirya ama ne zamann ya bir kere bile atlamamistir hickirik tutuyo sinirleri bozuluyo agliyo cocuk resmen mutluluguna engel valla 3 aylik olmasina 1 hafta var sizce niye boyle
Haribo42 Mk123 ya emziriyorum ama iki guluyo tmm hemen bi daha oluyo karni tok olunca hemen midesi agzina geliyo .. ne zaman bu problem’biter acaba
Haribo42 babymilax ay ins bizim oyle devam etmez cok uzuluyorum ins sizinde hemen duzelir :( benmi cok takiyorum bilmiyorum ama cocugumun en mutlu aninda oluyoya gicik oluyorum
babymilax Haribo42 çok uzun süre devam edenleri okumuştum çok problem etmiyorum zamanla geçecektir muhakkak büyümesinin sıkıntıları bunlar tamamen 😬