knurk daha çok küçük gazini çıkarıyor olsa bile hala gazı vardır çok gazlı bir bebek olduğu için olabilir. Benim oglum dünya gaz çıkarıyordu ona rağmen bitmek bilmiyordu çok agliyodu eğer kivranarak bacaklarını cekerek ağlıyorsa gazdır. Ama kusma olayı da var ya reflu açısından da bi doktora danışın derim