sagir Merhabalar , doğum yapalı 15 gün oldu . Epizyo kesiğim olmadı iç dudakta kendinden ufak bi yırtık oldu 2 dikiş var acaba ne zaman düşer dikişler ? Birde çok kaşınıyor vajina ve dikişli bölge normal mi yaşayan varmı ?
ebruli1 sagir Evet dikişler atmaya yakın kasinmaya başlar 1 hafta içinde düşmüş olurlar 20 gunlukken falan düşüyor genelde