yks Yeterince geliştim bence o yüzden bir şey yapmıyorum🤣 şaka bi yana yurtdışında doğdum büyüdüm üniversiteyi de orda okudum çalıştım kurumsal iletişim alanında. İngilizcem almancam var şimdi fransızca kursuna gidiyorum, ehliyetiniz yoksa ehliyet alabilirsiniz. Dil kursu güzel olur çocuğunuz içinde güzel bi yatırım gelecek için onunla konuşup öğretebilirsiniz