elif2424 76 kilo ile doğuma girdim çıktığımda 70 kiloydum doğum yapalı 2 ay olacak şuan 71 kiloyum nasıl vercez bu kiloları diyet yapam var mı zaten doğru dürüst sütüm gelmiyor yemesem hiç gelmiyor 😩😩
minikobebegim00 elif2424 ben 15 kilo aldım doğumdan sonra diyet yapasım yok ama her yerim çok ağrıyor kilodan
zeyzey_ elif2424 al benden de o kadar sanki azalmıyor artıyor 🤭bı 8 kilo fazlam var o kadar rahatsiz oluyorum ki birde eşim laf söyluyor eski zayıf hallerimi çok özlüyorum
Bebitombuyuyor elif2424 ben 78 le girdim coktıgımda 70 dim 3 ay oldu 64 oldum. Gerçekten bu iş bogazını tutmakla alakaşı
Belks5 62 ile hamile kaldım 80 le doğum yaptım , 10 kilom gitmişti , bir ayda 20 kilom gitti , diyet yapmadım , sadece gün içinde iki öğün beslendim o kadar , birde suyu hayatımın dönüm noktadı yaptım , birde bebek emdiği zaman daha çok gidiyo
Sev16 elif2424 bence hiç acele etme emziriyorsan tabi çünkü emzirirken kilolar kendiliğinden gidiyor ben 5 ay oldu doğum yapalı 18 kilo almıştım şuan 4 kilom kaldı geriye ve deli gibi yiyorum normal de çabuk kilo alırım ve kolay veremem ama emzirmek zayıflatıyor