Kızım 20 aylık. Oda yapıp odalarımızı ayırdık . Kardeşi oldu 49 günlük. Ama kızım sürekli benim yanıma geliyor geceleri. Ben odasına götürüyorum o geri geliyor. Saat 9 da uyuyor gece 2 de yanıma geliyor. Emmeyi bıraktığından bu yana emzik emiyor ve benim ellerimi kollarımı okşuyor. Uyurkende aynı şekilde. Acaba ellerimi okşadığı için mi sık sık yanıma gelmek istiyor. Bu durumu nasıl unutturabilirim. Yorumlarınızı bekliyorum güzel anneler