Tubiktooo ah tatlım aynı dertten muzdaribiz. Ben nasıl anladım, çok ağrım vardı, oğlum tüm gün kucağımda gezmisti… Duş alirken farkettim, bir baktım aynayla bana bana bir şeyler bakıyor, aynı gün doktoru arayıp gittim koşa koşa. Mesane imiş ama rahim de sarkmış… Kegel egzersizlerini önerdi ve ağır kaldirma, oğlunu kucağında taşıma dedi. O zamanlar 4-5 kilo olan oğlum dimi 10 aylık ve 8-9 kilo… Kucak istiyor nasıl almayayım?
Lazer operasyon önerdi 6 ayda bir. Ama burada bir şeyler okuyup vazgeçtim. Direkt ameliyatını da olabilirim ve ikinci doğum sezaryen olur. Zaten tövbe ettim normal doğuma. Böyle giderse, rahimle birlikte çıkar çocuk😄 ilk doğumum çok zordu. Hamileliğim de çok zordu. Serklaj oldum vs, sıkıntılı idi, bekliyordum böyle bir şey dedi doktorum…