mirbo meehaba benim saçım mavi siyah yıklardır boyarım ama sürekli degıl 6 ayda bir falan açmak istiyorum ben saöımı ama denedim birkere uçlarını açılmıyor , yıllar önce kına yakmıştım ondan sanırım. Güzel bi açıcı tavsiyeniz varmı acaba kuvveli ve yakmayan