Bir anlık aptallık ettim ve siyah noktalarımı sıktım 🤦♀️banyo sonrsi peeling yaptım cildim yumuşak bir sıksam diye bir baktım pıt pıt çıktılar bende gaza geldim çıkmayanı bile zorla çıkardım .yaklaşık 6 saat oldu hafif kızarıklık vardı şimdide kaşınıyor İnternet’e bir baktım yok iz yapar yok enfeksiyon yapar diye bir sürü şey çıktı ne yapicam ben şimdi iz kalır mı acaba