ayzagzm Yasemn yani illa adetlik olman gerekmiyomus birde dediğiniz gibi devlet olduğu icin randevu bulmak zor oluyo malesef
Yasemn ayzagzm o zaman kan değerlerimize bakarak hemen takılabiliyor, süper. Sanırım garanti olması için test isteniliyor
Mrvsmt2502 ayzagzm derin nefes al yüzüyormuş gibi bırak kendini kasmassan hiiç hissetmiyorsun kastığımız zaman vajina daralıyor
ilaydaaltann_ Yasemn bana adetsizken taktılar. Doğumdan 50 gün sonra. Kanımı aldilar beta değerine baktılar gebelik yok diyip taktılar. Az miktarda uyuşturucu iğne vurdular sadece sprali karnımda hissettim acımadı
gizgizz ayzagzm ben de doktora spiral için gittim bence taktırma doğum kontrol hapı kullan dedi taktırmadım
deli_bir_hatun ayzagzm kim dedi bunu ya 😅😅 yok canm takarken hiç canın yanmıyor tabanca benzeri bişey içeri fırlatıyor tık bitti anlık bişey acı yok ben kaç kere takıp çıkardım
ayzagzm deli_bir_hatun tesekkur ederim ya biraz rahatladım herkes ayrı birsey soykuyo vakum felanda denilince korkmuştum
acemiann ayzagzm ama vakumla ceker gibi değildi bir aletle oldu kısacık sürdü alakası var mı bilemiyorum da özelde takmıştım ilkini o pek acimamisti ama ben hep kasan biriyim belki de o yüzden acıdı 🥰
acemiann ayzagzm kuzum valal sanki çektiler benimkini dün taktım devlette 2. Takışım biraz acı çektim yabinyalan yok ama anlık bir şey kısacık sürüyor sonra ne ağrı ne sızı