Bizde de aynı durum var kızım 4 aylık balgamlı öksürüğü var 2 kere doktora götürdük ama 6 aydan küçük olduğu için ilaç vermiyorlar zaten doktor bana burnunu açık tut odayı nemlendir ve başı biraz yüksek olacak şekilde yatır dedi sabırla beklıyorum gecmesını bende🤷🏻♀️🙏🏻