Burcuasaf Kızlar aranızda emzirirken hamile kalan var mı bebeğim 11. Ayını dolduracak 3 haftadır adet gecilmesi yaşıyorum her zaman olurdu zaten düzensizdi her seferinde test yapardım ama bugün çift çizgi çıktı daha doktora gitmedim emzirsem sıkıntı plur mu
Fasulye12 Burcuasaf emzirmek bir korunma yöntemi olmadığından tabikii de hamile kalabilirsiniz, güvenilir başka korunma yönteminiz yoksa.
Ocakalti Burcuasaf öncelikle tebrik ederim, hamile olduğunuza göre artık memeden kesme çalışmalarına başlayın derim 👍 hayırlı olsun
Deletedmom_71 Burcuasaf emzirmeye devam edebilirsin elbette canim tandem emzirme hakkında netten de bilgi al istersen çoğu kişi hamile kaldın bebeğini zehirler zayıflatır emzirme şeklinde yorum yapıyor bu konuda ama tam tersi kanıtlanmış artık. Hayirli olsun gözün aydın canım 😍
Burcuasaf Ocakalti iyi akşamlar bugün hem kadın doğum doktoruma hem de özel çocuk doktoruma çıktım ve her ikisi de istediğin gibi emzirebilirsin dediler o yüzden çocuğum bırakana kadar emzirmwyş düşünüyorum 😊
ikikereanne_ Burcuasaf merhaba ayni durumdayiz. Kizim 11 aylik olmak uzere evde testle gecen aksam hamile oldugumu ogrendim . Ruhen cok kotu durumdayim dertlesmeye cok ihtiyacim var
Burcuasaf ikikereanne_ ilk 1 hafta bende kendime gelemedim hatta aldırmak istiyordum ama kendime inandım vazgeçmeyin sizde,hepsi rızkıyla gelir allah yardımcımız olsun 😊❤️
ikikereanne_ Burcuasaf cok tesekkur ederim bende uc dort gun aldirsam mi diye cok dusundum. Ama kiyilmaz hic kiyilir mi. Kabullenecegiz gun gectikce hayirlisiyla