ikibebebiranne_ tabi 🫠
Biz, daha çok minikken başladık aktivite, oyun, etkinlikler, ince motor, kaba motor gelişimi, dikkat geliştirme vb. Her konuda elimden geldiğince ilgilendim tabi bu alışkanlık haline geldi şu an 3.5 yaşında kreşe gitmiyor evde kendim ilgileniyorum
Etkinlik kitapları olarak adeda yayınlarının dikkat güçlendirme seti var 2 yaşından beri onu kullanıyoruz 3 yaş için aldığımı 2 ayda bitirdik 4 yaşını alacam kesinlikle tavsiye ediyorum çok kaliteli bir kitap. Bunun dışında boyama yapıyoruz her türlü boya sulu boya, parmak boyası, pastel boya, Kuru boya…
resim yapıyoruz bazen , yazı tahtası aldık onunla vakit geçiriyor, çizgi çalışması yapıyoruz kalem tutma becerisi de kazanması açısından faydalı oluyor, 1 rakamını tam olarak öğrendi yazabiliyor🫠 10 a kadar sayıyor artık, renkleri boya kalemleri sayesinde öğrendik ama arada karıştıra biliyoruz🥲 LEGOlarla vakit geçiriyoruz, bazende renkli ahşap bloklarla ev araba yapıyoruz hemde bloklarla örüntü çalışmaya başladık Yavaştan, puzzle yapıyoruz birlikte aklıma gelenler bunlar ama asla bi plan program yok ani gelişiyor o an ne yapmak istersek onu yapıyoruz ha bide bol bol kitap okuyoruz en önemlisi 👌