Aleyna0606 biz yarın tam 5 aylik oluyoruz ben hep emzirmeyi çok isterdim az kilo alsa bile , meme reddi mama reddi her şeyle uğraşıyorum resmen , doğum kilosu ve suanki kilosuna bakınca bir tik az almış ama çok az bir farkla kesinlikle mama başlamana gerek yok şimdi bebeğine mama başlarsan red durumun falan olur Allah korusun . Senin yerinde olsam hafiften tadıma başlardım ve bebeğinin emme problemi olmadığını söyledin özellikle gece daha sık emdirirdim . Ben ek gıda denedim bebiste çok istekli değildi biraz daha erteledim sen bir dene bakalım insaalah iştahlı çıkar ☺️