Bebeğim yaşına girecek ve 4. Ayından itibaren goon kullanıyorum çok memnunum molfixte sızdırma yaşıyorduk bıktıgim için arkadaş önerisi ile bu bezi kullanmaya başladım ve herkese tavsiye ediyorum. Sızdırma az pişik az koku az. E bebek ve migros da bulunuyor. Ben internetten uyguna denk getirip stok yapıyorum