@“kumtata”#p28278344evet bende güvenilirdir diye sipariş verdim ama şikayet bardaki yorumları görümce şok oldum bayapı geç göndermeler bir ayı buluyormuş, yada eksik kitap gönderme iletişime geçmeme filan hep güven sarsan şeyler. Diyrlimki siparişim daha hazırlanmadı iptal etmek istiyorum onuda yapmıyorlarmış