Kizlar aklıma takıldı kaç gündür ablamın 9 aylık kızının 6 ay kontrolünde 6.200 kgmis 9. Ayda ise 6.400 olmuş 3 ayda 200 Gr almış sadece çok çok az geliyor bana. Sağlık ocağındaki hemsirede hiç birşey dememiş ablamda onemseyip bir doktora götürmüyor kan vs. Alıp sebebini araştırmiyor kaç kere söylediğimiz halde önemsemiyor. Tutunarak ayağa kalkıyor emekliyor yeğenim fakat kilo olayı kafama takıldı sebebi ne olabilir sizce tahmini