Kızlar selam şimdi acilden geliyorum doktor internetten bakarak söyledi kavga bile ettik desem yeri bu nedir? Büyükler diş çıkarak diyor belirtlilerimiz salya sürekli ağıza birşey sokmak isteme birşey olmadığında ağzında huysuzlanıyor daha çok parmaklarıyla kaşıyor diş kaşıyıcı denedim çok hoşuna gitti ateş yok ama 3-4 günlük huysuzluk var. Doktor bana bir krem yazdı ağrı kesici jel geçer bir kaç güne geçmezse diştir gibi konuştu anlayan varsa bakabilir mi?