irem2 İyi geceler herkese. 2 aylık bebeğim var, cildi kuru. duştan sonra süreceğim doğal içerikli vücut nemlendiricisi önerebilir misiniz?
Asym33 irem2 Müstela kullanıyorum çok memnunum hatta kendime de sürüyorum analı ogullu kullanıyoruz 😍
Roro37 irem2 benim de bebeğim 2.5 aylık oldu. Ecowell ve mustela temiz içerikli gibi gözüküyor ama değilmiş. Ben incia bebek yağı aldım henüz 2 kere kullandık duştan sonra kullanıyoruz hem mis gibi kokuyor hem de gerçekten temiz içerik 👌🏻
Ocakalti Tabi ki mustela 👍 tüm ürünlerinden memnunum şampuan, vücut losyonu, güneş kremi, yüz kremi hepsi çok güzel
Beyzaveduru Ben ıncianın bebek yağını kullanıyorum yüzde 100 doğal içerikli. Doktora gittimize de bebeğin cildini görüp derinex vücut nemlendirici önerdi( o gün yağlamamıştım) hangisini tercih ederseniz ikisi de güzel