Mrvysn Merhaba 17 aylik bebeğimi kendi odasına geçirmeyi düşünüyorum sizler kaç aylıkken odasına geçirdiniz sürecinin nasıl ilerledi
Benekist Mrvysn ben normalde bir yasinda ayirmistim fakat depremden sonra yatagima aldım. Sonra 17 aylikken tekrar ayırdım. Suan 22 aylik ve tek uyuyor odasinda. Montessori yere yakın yatagi var. Gece uyanirsa kalkip geliyor
ArvenMom Mrvysn doğduğu günden bu yana hep kendi yerindeydi yanımda hiç yatırmadım 6 aylık hala kendi odası
Asli123 Mrvysn ben 2 yaşından sonra geçirdim. Önce öğlen uykusunda odasında yatırdım 1-2 ay. Yatağa alışsın diye. Sonra geceleri odasına geçirdim.
kubrakubra metehaninannesiiii her çocuk kendine özeldir tabiki ama üç ay çok erken değil mi ayırmak için benim bebeğimde üç aylık yani şu an için imkansız gibi görünüyor oda ayırmak benim için.
Mrvysn ArvenMom ben kendi yatağıma hiç almadım hep besiginde yattı şimdiden kendi odasına geçiriyorum ama gece emiyor onun için biraz endişeliyim ağlar uyanır tekrar uyumazsam diye
funnymummy21 Mrvysn ben smziriyorum gayet duyuyorum sabaha kadar söyleniyor kızım zaten nefes alıp vermesine kadar duyuyorum 😂
Mrvysn funnymummy21 teşekkür ederim bende sürekli aklim onda olduğundan galiba en yfak hareketini bile duyuyorum şimdilik iyi gidiyor
Mrvysn Asli123 teşekkür ederim ben 2 yaşına kadar beklemek istemiyorum odasını kendi de seviyor sürekli orda vakit geçiriyordu hemende alıştı 3 gündür iyi durumdayiz