3 gündür çok kötüyüm hem terleyip soğuk aldim hemde enfeksiyonum başladı sıkı sıkı giyindim camaşirimı utuledim ara ara ılık giydim bazen gecior sonra lavaboya gidiyorum geliyorum başlıyor tekrar napicam ne edicm bilmiorum toz şaşe alicakti eşim reçetesiz vermiolar gitmeye de takatim yok gündüz eşim evde değil 3 aylık kızım var şimdi çıksam gitsem yolda tutsa tuvaletim rezzillik hatsafa da kalır yokmu evde enfeksiyon kesci yönteminiz